dimecres, 26 d’abril del 2017

endevina

Sabeu on he estat aquest matí?



Als estudis de betevé! (que ja no s'escriu btv).
M'han grabat parlant de la seva col.lecció de punts.
No sé ben bé el que he dit ni el que sortirà.
Avui, malgrat que he dormit bé i força, m'he aixecat amb la "fibroboira". No sé si us he dit alguna vegada que pateixo fatiga crònica i fibromiàlgia. Els dies fibroboirosos estic espesa, confonc noms, no em surten les paraules, em quedo en blanc. Me n' he adonat que escriure és un altra cosa, tens temps per pensar, corregir, consultar...
Però ja està fet. M'ha fet molta il.lusió conéixer en persona al disenyador, Clarens Val i parlar un altra vegada amb la Isabel que és la persona que m'ha guardat el dos punts que em faltaven per completar la col.lecció i m'ha convidat als estudis. 
Hi havia més persones però ho sento, no recordo els vostres noms. Gràcies a tots. Heu sigut molt amables.
Me n' he assabentat d'una cosa important, betevé ja es pot veure a tot Catalunya. Pels que tenim movistar i coses així, estan al número 160.


Ah! i he sortit "más feliz que una perdiz" amb una bossa plena de regals, com quan era petita i anava a la Fira de Mostres.


Els punts de Prosperitat i Parc i Llacuna de Poblenou hi són eh?




4 comentaris:

  1. ¡Enhorabuena, ya eres una famosa coleccionista!
    Saludos

    ResponElimina
  2. ¡Qué pena que no te pueda ver desde Galicia, Roser! Seguro que lo has hecho muy bien y has dado voz a los coleccionistas de marcapáginas.

    Un abrazo.

    ResponElimina
  3. Si al final sale algo ya colgaré el link.
    Ya os podeís imaginar que este tipo de negocios que nos traemos entre manos son noticias de relleno. Sí hay cuestiones más importantes pues...

    ResponElimina