dissabte, 8 d’abril del 2017

Món Llibre 2017

Món Llibre, món emocions.
Quin matí!
Hi ha dies grisos, en els quals el món em pessa, se m'arrapa la tristor i el cap se m'omple d'ombres que no sé com esborrar.
Avui tot el contrari, el matí ha estat plé de colors, gràcies en part a Món Llibre.

GROC He anat acompanyada d'una nova-bona amiga. Ens hem conegut gràcies al vici quasi inconfesable que les dues tenim: col.leccionar punts de llibres. Però hi ha vida més enllà dels punts i compartim moltes més coses (aquestes sí inconfesables en el blog).😊

VERMELL m'he trobat amb pares, mares i alumnes de l'escola on treballo, on treballo quan no estic de baixa com és el cas ara. Els conec des de fa un grapat d'anys i ells a mí i quan estic en aquesta situació de baixa per malatia, tot el que té a veure amb l'escola m'atenenalla la gola i m'entristeix fins a un punt dificilment superable. Molts d' ells ho saben i són sempre prou sensibles com per fer-me arribar el seu suport, comprensió i empatia. En aquest sentit sóc molt afortunada.😌

BLAU a la plaça de Joan Coromines he saludat a Gabi Martínez i he tingut l'honor  que em digués que havia llegit la meva entrada de LesDefenses i que li havia agradat😲😂

Un dia plè de colors:

Les Irréels al pati de les Dones








La ciutat dels llibres al Hall del CCCB








I hem aconseguit alguns punts, poquets a Món Llibre. Més a la llibreria Laie del CCCB i a la llibreria Medios del carrer Valldonzella. Gràcies.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada