dilluns, 15 de maig del 2017

Berlin


Berlin em va sobtar, em va agradar, em va encantar, m'hi vaig sentir com a casa.
Malgrat ser una ciutat gran amb una població de tres millions i mig d'habitants no ha deixat pel camí la mida "humana". 
Malgrat tenir a la vista grans cicatrius no es delecta en victimismes ni tristors. És positiva, mira cap al futur sense perdre memòria.



El passeig dels Til.lers és un dels carrers més antics

1691
1901
s XXI

Desprès de la IIGM



Al revers podem trobar un skyline amb icones de la ciutat.




 La esglèsia memorial del kaiser Guillem
A dins hi ha un mosaic, del qual el punt en mostra un fragment. Al revers trobem una acurada referència. 



 

Els punts que vaig comprar a Berlin tenen un nexe comú que és la acurada informació que aporten sobre la imatge de la qual fan de suport. Hi ha una necessitat d'explicar la ciutat.
També és una mostra de l'estima i l'orgull que tenen els berlinesos i berlineses cap a a la seva ciutat. Potser per això em vaig sentir com a casa.








1 comentari: