dissabte, 6 de maig del 2017

Imants II

Avui us mostraré els punts de llibre d'imant d'altres museus d'Europa.



Aquest punt el vaig comprar a Berlín. No es nota gaire que sigui d'allà. Ara, el nom del museu no et fa dubtar: Aegyptisches Museum  und Papyrussammiung Staatliche Museen zu Berlin.
D'aquesta sèrie els tres primers sí que tenen l'empremta de Berlin i els altres els hi vaig comprar perquè també col.lecciono mussols i em van fer gràcia. Són Magnetlesezeiehen.



Una mica més al nord el Museu d'Ibsen a Oslo.


I una miqueta més al sud el Mucha Museum a Praga

D'aquestes tres ciutats només he estat a dues, Praga i Berlin.
El punt d'Oslo me'l va portar el meu marit quan hi va anar fa tres anys. No hi va trobar punts de Jo Nesbo😪
Praga és una ciutat molt bonica, com de conte de fades, però Berlin em va enamorar de cap a peus. Em va sobtar tant! em sentia com a casa malgrat l'idioma i la diferència cultural. M'encantaria viure-hi tot un any seguit. Somiar no costa res!



1 comentari: