dijous, 22 de juny del 2017

Montserrat

Feia molts anys que no trepitjava Montserrat. Com dotze o tretze. Diumenge hem fet sortida familiar. La meva mare que es la superdevota de la Moreneta 😇, el meu fill gran que és qui va proposar l'excursió😊, el meu marit que era el xofer-guia turístic😏 i jo darrere dels punts de llibre😜.
És broma! He anat per altres coses també:















La frescoreta de la muntanya, el Virolai dels escolanets,les làmpades de la basílica, els matons de les paradetes, el Cambril, les espelmes, el tren cremallera...



M'ha sorprès el merchandising, bèstial. Recordo de petita que només compràvem els Aromes de Montserrat, galetes i alguna medalla i ara t'hi pots perdre (tu i la teva cartera).

I a banda dels de compra i d'editorials, he pogut arreplegar tres punts que m'han encantat:







I aquest de compra de Sean Scully 






3 comentaris:

  1. Molt boniques les fotos i els punts.
    Bona collita, el de la Moreneta el tens també en català, castellà i anglès!

    ResponElimina
  2. Per mi es un lloc molt especial,alli amb vaig casar.
    L'any pasat i vaig pujar pero aquest punts no els vaig veura per enlloc,seran nous.
    Una abraçada.
    Milagros.

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina