dimarts, 6 de març del 2018

GRAFBCN 2018 dedicatorias

Dos dedicatòries molt especials, perquè són d'editorials de fora de Catalunya i perquè tenen molta gràcia. 
Les dedicatòries d' autors o autores il.lustradors m'agraden especialment perquè sempre les acompanyen d'un dibuixet.




D'ediciones Siarte el libro de Yordi

i uns quants punts de llibre:








Onironiro, de l'Ana Sender. Preciós.Vaig tenir la sort de poder xerrar una estona amb l'autora i l'editora, María.











L'editorial Kachina ediciones edita sense presses i de manera exquisida, es nota l'estimació que tenen per a les seves criatures. Tenen una llibreria  a Albacete, Nemo. els vull felicitar per la valentia i l'alegria que hi posen en la seva tasca. Ana, aquest llibre ha de funcionar per nassos, és boníssim. María gràcies per tot, també pel "manxego".





i una casualitat, fruit de l'intercanvi de les Corts de diumenge passat:


Punt de llibre d'una exposició de fa una quants anys a Girona sobre nines rituals índies anomenades KACHINA! Gràcies Montse i Domènech.

4 comentaris:

  1. Qué nivel!
    Me encanta la dedicatoria...y todo lo demás.
    El último es una pasada también.
    Bcssssssss

    ResponElimina
  2. Llevo 56 años sin oir la palabra kachina, o sin ser consciente de haberla oído y en menos de 24 horas...

    ResponElimina
  3. Enguany em vaig perdre el GRAF i no saps la pena que encara em sento córrer per dins... :(

    ResponElimina
  4. Ai, Eli vaig pensar en tu. però no tàmoinis aviat tenim el Saló

    ResponElimina