divendres, 20 d’abril del 2018

Le nuvole, llibreria italiana

Al carrer Sant Lluís 11 de Gràcia hi ha un espai que sorpren pel seu caliu i bon gust.
Es tracta de la única llibreria italiana de Barcelona. 















Hi vaig comprar un punt de Legami:

I una sèrie de sis dedicata a un escriptor italià, Silvio d'Arzo, que va morir molt jove i que amb el temps se l'ha anat redescobrint.
Les il.lustracions pertànyen a Elisa Pellacani, que també ha disenyat els punts de llibre de la llibreria.











Pel mateix eix que va canviant de nom a mida que ens dirigim cap a Gran de Gràcia, al carrer Montseny trobem la llibreria Haiku a la qual ja vaig dedicar una entrada i que també mereix una visita.





Tres de compra i un de Satori. 


4 comentaris:

  1. La librería, una pasada y los marcapáginas de su diseñadora, preciosos...Bueno, los otros también.
    Qué buena suerte poder disfrutar de estos lugares y al mismo tiempo enriquecer tu colección.
    Bcssssssssss.

    ResponElimina
  2. qué bonita es la entrada Roser... enhorabuena!!

    bsssssssss

    ResponElimina
  3. Muchas gracias por tu visita! Cecilia (Le Nuvole)

    ResponElimina
  4. es molt maca aquesta llibreria... i sempre penso... he de fer classes d'italià i he de llegir en italià i veure pelis en italià ejeje (pd: vaig fer un eramus a itàlia fa 11 anys i ja estic perdent el poc que sabia, malgrat que m'encanta!)

    ResponElimina